A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Az ingyenes játék a második világháború hangulatát idézi. Harcolj, azért ami a tiéd és ne hagyd bármi is az utadban álljon és így jó eséllyel győztesként szerepelhetsz a játékban.
Építs ütőképes hadsereget és harcolj játékosok ezreivel valamint diplomácia képességeidet használva alakíts szövetségeket és szólj bele a világpolitika alakulásába, hogy beírhasd magad a történelemkönyvekbe.
A játék célja: kitalálni egy okos, nyerő stratégiát, és minél jobb eredményt érj el az eredménylistákon egyénileg vagy a szövetségeddel!
Desert Operations egy katonai ingyenes stratégiai böngészős játék, kiváló grafikával. Az ipar- ág egyik legsikeresebb játéka.
2011-ben a legjobb klasszikus játékok kategóriában az év játéka lett. A közönség azért válasz-totta ezt a játékot, mert a játékosoknak lehetőségük nyílik arra, hogy együtt játszanak a barátaikkal és szövetségre lépjenek a többi játékossal, valós idejű csatákat vívjanak, és valós idejű chaten kommunikáljanak. A bázisod vezetőjeként küzdesz játékosok ezreivel, néhányukkal szövetségre lépve. Folyamatosan fejlesztheted az országodat építkezésekkel és hódításokkal.
A játék célja
kitalálni egy okos, nyerő stratégiát, és minél jobb eredményt elérni az eredménylistákon egyénileg vagy a szövetségeddel!
Épületek
Az építkezésed a rendelkezésre álló tőkédtől függ. Kezdetben csak néhány épületet építhetsz. Amint az épületek készen vannak, bővítheted őket. Vedd figyelembe az épület ábrát az építkezés során, ahol láthatod, hogy bizonyos épületeknek mely épületek az előfeltételei! Néhány épület típus költségei 20% -kal is nőhet minden egyes építkezéssel. A feltűntetett ár először egyetlen épületre vonatkozik de ha növeled az épületek számát megjelenít új árakat. Az épületek számával együtt természetesen az építkezés ideje is nő. Néhány épülethez kapcsolódnak más épületek is, amelyek megléte bónuszokhoz juttat mint pl. magasabb támadó erő. Az építkezések ideje és költsége függ a már rendelkezésre álló épületek számától.
Egységek
Ahhoz, hogy egységeid legyenek, először Épületeket kell építened, és Kutatásokat végeztetned. A katonák nem használnak üzemanyagot. Kerozint és Dízelt fogyasztanak a tankok, a repülők és a hajók. Ezeket az egységeket a Fegyvergyárban gyártják. A védelmi rendszerkiépítése a Pentagonban történik. Az egységek gyártása eltér az épületek gyártásától, egyszerre több egységet is gyárthatsz. Épületet és egységet is gyárthadtsz párhuzamosan, ha a rendelkezésedre áll az ahhoz szükséges pénz.
Kereskedelem
Amint felépítetted a kereskedelmi központot, kereskedhetsz a játékosokkal.Erőforrásokat vehetsz tőlük, és el is adhatsz nekik, de akár a fekete piacról is vásárolhatsz. Az erőforrások, amelyek a kereskedelem alapját képezik:Arany, Lőszer, Olaj és azok az Egységek, amelyekhez Kutatásokravan szükség. A fizető eszköz mindig aPénz.
Támadás
A kutatások ill. építkezések mellett az egyik legfontosabb tevékenység a támadás. A hadseregeidet felépítheted a parancsnoki központ/hadsereg menüpont alatt. Ahhoz hogy csatát nyerj, arányaiban kevesebb kárt kell elszenvedned a támadási/védelmi értékedből, mint az ellenségednek. Például ha támadóként elveszíted az egységeid támadási értékének 35%-át, amíg az ellenség az egységei védelmi értékének 52%-át, akkor megnyerted a csatát.
Utolsó kommentek